חנויות צעצועים » מאמרים וחדשות » משחקים לפעוטות – המשחק מתחיל מגיל צעיר

משחקים לפעוטות – המשחק מתחיל מגיל צעיר

משחקים לפעוטות מאפשרים להם לגדול בכיף, להתחנך וללמוד תוך כדי מגוון משחקים צבעוניים ומרתקים כבר מגיל צעיר
 
חינוך הינו מאוד חשוב כבר מגיל צעיר אך כאשר זה מגיע תוך כדי משחק והנאה זה אפילו כיף עוד יותר לכם ולילדים שלכם. חנויות צעצועים מתחדשות כל שנה בצעצועים חדשים, מקוריים וצבעוניים יותר, מעניינים ומרתקים. כיום ניתן להנות ממגוון עצום של משחקים לפעוטות, משחקים לתינוקות ובעצם משחקים לכל גיל. במאמר זה נמליץ לכם אודות משחק משחקים לפעוטות ללימוד, יצירה, חינוך ומעל לכל הנאה שאינה נגמרת.
 
מגוון משחקים שפעוטות יאהבו

להלן מספר צעצועים וכן משחקים לפעוטות בגילאים שונים להנאה מרובה וכיף משפחתי שלם:

  • גופים לפעוטות– משחק נפלא שמטרתו התאמה של צורות וצבעים ומתאים לגילאי 4-1.5 שנים. מחירו כ-38.90 ש"ח.
     
  • צבעים לפעוטות– משחק יצירה וחשיבה אשר מטרתו בהתאמת צבעים. מאוד צבעוני, מרתק ומצויין ללימוד צבעים וההבדלים ביניהם. לפעוטות בגילאי 4-1.5 שנים, ומחירו כ-35 ש"ח.
     
  • אוהל כדורים לפעוטות– אוהל כדורים מתקפל מבית אופרת, נפתח בשניות, קל מאוד לאחסון כאשר מידותיו בהיותו פתוח 84 ס"מ אורך, 84 ס"מ רוחב ו-94 ס"מ גובה. פעוטות יכולים לשחק בכיף בתוך האוהל ולהנות ממגוון כדורים בשלל צבעים. מחירו כ-200-160 ש"ח.
     
  • מרכז פעילות כדורים– משחק מהנה ביותר לפעוטות אשר מופעל בידי סוללות אשר מפעילות מפוח אוויר וכך מסובבות את הכדורים על המשחק. כמו כן, ישנן דמויות אשר קופצות וזזות וקרוקודיל אשר פותח את פיו לשעשוע וכיף נוספים. מחירו כ-150 ש"ח.
משחקים לפעוטות
  • מראת פרה לפעוטות– משחק התפתחותי לפעוטות מבית סקיפ הופ, מאוד משעשע, מגיע בצורת פרה עם מראה ייחודית ובטיחותית וכן רעשן פנימי לשם שיפור חוש השמיעה והראייה של הפעוטות. מתאים החל מגילאי 0+ ומחירו כ-65 ש"ח.
     
  • שעון מעץ והתאמת צורות לפעוטות– משחק יצירה והתפתחות מבית Mellisa & Doug הידועים בעולם בטיב מוצריהם. המשחק בנוי מעץ מלא ומשובח ומגיע ללמד את הפעוטות אודות השעון. מחוגי עץ הניתנים להזזה על גבי השעון הצבעוני, למידת מספרים על גבי בלוקים בצבעים וצורות שונות עשויים עץ, מכיל 12 חלקים והינו נעים למגע, חלק וצבוע בצבעים בטיחותיים אשר אינם רעילים. מחירו כ-79 ש"ח.
     
  • משחק קוביות צבעוני– משחק קוביות להתפתחות וחינוך הפעוטות, עשויות קרטון קשיח אך עמיד, מצופות בלמינציה ולכן מבריקות, משחק המכיל 10 קוביות משחק ללימוד שמות חיות, זיהוי של צבעים, מספרים וצורות גאומטריות. מתאים לגילאי 2 ומעלה ומחירו כ-109 ש"ח.

אלו הם רק חלק מהמשחקים והצעצועים מהם הפעוטות יוכלו להנות כאשר משחקים נוספים מהנים וחינוכיים הינם בימבה הליכון, מוסך אלקטרוני, משפטים לצעירים ועוד שכן המגוון הינו עצום.

בטיחות במשחקים

כיוון שפעוטות הינם מאוד עדינים וסקרנים בקשר לכל דבר חדש, בולט, רועש וצבעוני, חשוב כי המשחקים והאביזרים יהיו בטיחותיים ועל כן:

  • יש לדאוג כי הצבעים יהיו בטוחים ולא רעילים.
  • כי לא יהיו חפצים קטנים מידי או חדים שהפעוט חלילה לא ייקח זאת לפיו ויבלע.
  • לדאוג שהמשחק ייעשה על הקרקע ובסביבה מרופדת כך שאם ייפול אזי לא יקבל מכה או ייפגע.
  • כדאי ורצוי לשחק עם הפעוט יחדיו ולא להשאירו לבד.
  • היו עירניים לכל אשר מתרחש כמו גם הפעוט ישמח לחברתכם ולחלוק עמכם את אושרו והנאתו מהמשחק.

לקבלת פרטים נוספים והצעות מחיר ייחודיות מטובי אנשי המקצוע בתחומי משחקים לפעוטות, משחקים לתינוקות וייעוץ של מיטב חנויות צעצועים מובילות בישראל, מלאו טופס קצר באתר ונציגינו יישמחו לחזור אליכם עם פרטים מלאים, הצעות אטרקטיביות ותשובות לכל שאלותיכם.

כדאי לגוון מידי פעם בסוגי הצעצועים לפעוטות כך שילמדו דברים שונים אך גם יחוו סוגי משחקים רבים ומעניינים

עוד באותו נושא

ההשפעה של צעצועים על התפתחות הילד

ההשפעה של צעצועים על התפתחות הילד

צעצועים מזוהים עם כיף ובידור, אבל ההשפעה שלהם על התפתחות הילד היא הרבה מעבר לשעשוע. למעשה, צעצועים יכולים לשמש כלי למידה בסיסיים הממלאים תפקיד...

הצעצועים שהילדים שלכם אוהבים - איך לבחור את המתנה המושלמת

הצעצועים שהילדים שלכם אוהבים - איך לבחור את המתנה המושלמת

משחק או צעצוע הם לא רק סוג של בידור לילדים; זהו היבט חיוני בהתפתחותם. כפי שאמרה מריה מונטסורי, "משחק הוא יצירתו של הילד." באמצעות משחק, ילדים...

חנויות צעצועים – כיצד רוכשים צעצוע בטיחותי לילד

חנויות צעצועים – כיצד רוכשים צעצוע בטיחותי לילד

מדי שנה נפצעים מאות ילדים בגלל צעצועים לא בטיחותיים. תווית קטנה על הצעצוע, תשומת לב בקנייה, וחוסכים עוגמת נפש, כאב לב וצער עמוק אין דבר יותר...

משחקים לילדים – עניין, חינוך וכיף משתלבים

משחקים לילדים – עניין, חינוך וכיף משתלבים

כמה קשה ללכוד את תשומת הלב של ילדינו כשהם נכנעים למסך הטלוויזיה ושוקעים במשודר בו. משחקי ילדים שונים יוכלו להציע אלטרנטיבה ראויה לבהייה במסך,...

מדריך חנויות צעצועים

מדריך חנויות צעצועים

לא משנה כמה נרות נשים על העוגה וזה לא באמת משנה איזה פרצוף רציני ועמוק נעשה מול חברים או במשפחה, תנו לנו חנות צעצועים ואנחנו שוב ילדים קטנים   אין...